Besök och annat :-)
Datum:2011-08-31 Tid:20:07:19


Ja som jag skrev tidigare så kom min kära före detta kollega Katarina på besök idag...Jag hade ingen baklust imorse så det blev en snabb bakning av chokladmuffins precis innan K kom hit...Men det som gör mig lite pisst ät att botten av muffinsen alltid blir lite brända trots att jag inte har dom inne för länge, irriterade, men jag ska nog på till det snart! Jag har även bakat några brödlimpor idag och testade då ett nytt mjöl som heter Manitoba cream och det var super! jag har aldrig fått så fluffigt bröd nånsin! Så testa det!!

Hursomhelst så var det trevligt med besök eftersom det blir lite tomt när inte mannen eller äldsta dottern är hemma....Jag har en sån lust att shoppa järnet vilket jag inte har gjort på vääääldigt länge!! Tänk att bara få gå och handla kläder, skor, smink och annat kul utan att bry sig om kostnaden...Det var typ flera år sen jag gjorde det....Det var på den tiden jag hade två jobb som det hände....När man är föräldraledig blir man ju inte direkt rik,,,,Men jag ska inte klaga...Vi har mat på bordet, kläder på oss och har hälsan kvar...Men man drömmer ju såklart lite om att Postkodlotteriet ska knacka på dörren och säga att man vunnit några miljoner och en ny Volvo V70, inte helt fel,,,,Men jag brukar inte ha sån tur i spel...Tyvärr...

Om jag vann typ 10 miljoner skulle jag köpa en två nya bilar, en till mig och en till Yacine...Sen skulle vi bygga ett hus, en enplans villa med ett riktigt stort och fint kök men en köksö...Sen skulle jag väl köpa hela badrumsskåpet fullt med Darphin hudprodukter vilka jag älskar! Och en ny garderob med kläder såklart!! Och så skulle vi ta en resa till nåt varmt och soligt ställe .....Hmmm listan kan göras lång :-)))))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0