En kul dag..
Datum:2011-09-02 Tid:21:49:44


Idag så har det varit en riktigt bra dag tycker jag..Jag har jobbat vilket var kul och jag fick en massa saker gjorda och det känns bra att vara igång igen efter sommaren...
Efter jobbet åkte jag ut till Erikslund för att handla en ihopfällbar gästsäng och sen var jag och handlade på Willys till den utlovade cheesecaken som Emmy ville ha...
Sen bar det iväg till tågstationen där jag hämtade Emmy och sen stack vi hem till resten av familjen..
Yacine har varit hemma med barnen idag och då var han bland annat he till en jobbarkompis och fick, tro det eller ej sex kassar med barnkläder i den storlek som Selma behöver, hur snällt var inte det??? Det var verkligen jättefina kläder och även en vinteroverall, flera jackor och två par skor! Nu har vi kläder i typ ett år till Selma och som sagt när man är föräldraledig är man ju inte direkt rik så det var verkligen väl behövligt och vi blev verkligen jätteglada, tack så myyyycket snälla Kicki!!

Kvällen har varit lugn, saffe somnade utan problem, Selma somnade utan problem, yacine åkte och träna, Emmy bjöd hit en kompis som ska sova öer och jag bakade en jordgubbscheesecake som nu står i frysen...Ja vad kan man säga, det har varit en bra dag helt enkelt!

Nu är det snart dags för att gå och sussa då vi i vanlig ordning kommer att bli väckta tidigt av två små trollungar....


Natti natti och fridens! Hörs imorrn!! :-)))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0