Stackars lilleplutt...
Datum:2011-09-07 Tid:19:57:06


Idag på eftermiddagen när jag var på jobbet så ringde en upprörd Yacine och berättade att lillen hade ramlat ur vagnen när han höll på att hjälpa Selma med kläderna i hallen...Lillen skrek och blöde ur munnen..Efteren stund så lugnade allt ner sig men lillen var svullen i läppen och hade ett sår i munnen..Jag ringde 1177 som sa att om det finns risk att han slagit i tänderna vid fallet så måste man kolla upp detta imorgon hos tandläkaren, vilket vi ska göra..Men jag hoppas att det inte blev nån skada, det är iaf inget som är synligt men man måste kanske röntga och se...Hur som helst så har lillen blivit så rörlig nu att man alltid måste ha sele på honom i vagnen...
Men jag åkte hem lite tidigare från jobbet för att kolla läget och när jag kom hem var lillen vid gott mod och han hade god aptit vilket ju var bra...
Nu kommer jag vara ledig från jobbet i nästan två veckor för Yacine ska iväg på utbildning, känns lite trist att vara borta så länge eftersom jag just kommit igång med arbetet men men det är sånt som händer, och det positiva är ju att jag får gosa med Selma och Saffe varje dag...

:-))) Kram till er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0