Småbarnsliv..
Datum:2011-09-15 Tid:09:35:43


Denna vecka är jag ju som jag berättat tidigare själv med barnen eftersom Yacine är på kurs i Göteborg..Och efter dessa dagar och nätter kan jag bara konstatera att de föräldrar som är ensamstående med flera små barn är amazing! För det är riktigt tufft och det är aldrig en lugn stund..vanligtvis kan man ju koppla av lite när den andra kommer hem från jobbet och få lite avlastning efter en tuff dag, men nu har det inte varit så utan det har bara varit jag...Men men det har gått hyfsat, men imorse gick vi upp vid 05.00 för ingen av de små ville somna om...Så det vara bara att huggatag i en ny dag..Och vad brörjade vi med? Jo ta ett bad, ha ha det kändes ganska stört att sitta där i bakaret alla tre kl 5 på morgonen, men jag tänkte att det är lika bra att ta det då eftersom bad på kvällstid blir kaos eftersom de är så trötta då...
Häromdagen brände sig Selma på spisen och idag ska vi till farbror doktorn och kolla såret.,..Det ser ganska läskigt ut....
Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0