Loppis...
Datum:2011-09-06 Tid:19:16:28


Tro det eller ej, men jag är faktiskt lite less på gamla saker...Trodde aldrig i hela mitt liv att jag skulle säga så....Jag har ju varit loppisarnas drottning...Men nu känner jag att det är stopp på det..Och jag vet inte riktigt vad som hänt men jag känner mig bara trött på gamla saker...Känner att jag vill köpa nya saker nu...Jag tycker att det är helt suveränt att handla tex barnkläder på loppis, alltså fräscha schyssta kläder som inte är noppiga och slitna..Men jag vill även ha lite nytt...Längtar tills nu när man får lön, för då ska vi gå och köpa nya vinteroveraller till kidsarna och nya skor...Nu vill jag för en gångs skull välja helt själv vad det ska vara för färg, modell m.m..Förut har jag fokuserat mer på vad det kostar, men nu ska jag inte göra det för en gångs skull :-)))

Fridens!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0