Vad generöst!!!
Datum:2011-09-12 Tid:09:52:27


Igår skulle jag hem till en kompis på eftermiddagen och fika..Yacine skulle och träna och släppte av mig, Selma och saffe vid ica eftersom vi skulle köpa lite fika med oss..Hur som helst så satt bägge barnen i vår emmaljunga vagn som är tänkt för bara ett barn, men Selma klämde sig in bakom Saffe så man kan minst sagt säga att vagnen var överbelastad...I allafall så när vi kom till kassan så satt det en tjej där som pratade lite med Selma och sen så kollade hon på mig och frågade: -skulle du inte vilja ha en tvillingvagn? Hmmm -Jo det skulle jag svarade jag...Och då säger hon: -Jag har en som du kan få, ja du får den gratis, den står bara hemma och jag har ingen användning av den längre, och visst är det du som är Lina? Hon kände tydligen igen mig från facebook, där vi bägge är med på en köp och sälj sida...Vad lustigt! Hur som helst så skulle vi höras senare så kunde jag plocka upp vagnen hos henne i veckan..Men det som är bra är att vagnen var en sån som jag skulle vilja ha, en baby travel med svängbara hjul fram, superbra! kan det bli bättre? Det var verkligen jättesnällt tycker jag, och nu kommer Selma och saffe bli glada när de får en stor vagn att sitta i...Vi har ju en vagn som de båda kan sitta i som vi brukar använda till dagis, men det är typ tre meter lång och ganska otymplig så den vill jag inte gärna ha med mig när jag ska iväg någonstans, detta blir mycket bättre!!



På bild: Saffe i den gamla otympliga vagnen :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0