Algeriet del 10
Datum:2009-08-01 Tid:13:01:29


Nu har vi flyttat in i Ys systers hus, och det ar jattemysigt verkligen, ett sant har hus skulle kosta massor att hyra om man aker utomlands sa vi ar ganska lyckligt lottade, det ar som ett litet slott nastan, ska visa er bilder senare...

Ys mamma var ledsen nar vi skulle bo har for hon skulle sakna Selma men vi ska ju vara dar pa dagarna sa det ordnar sig ju..

For en stund sedan ringde Ys kompis och fragade om vi skulle med till stranden, vi far se det kanske blir senare, ni vet det dar andra svenska paret som vi traffade for ngn veckan sedan kanske oxa skulle med, men for mig ar det saksamma da jag inte tyckte att den tjejen var sa rolig att umgas med, vi hade typ inget gemensamt och det var ju lite trist, men men sant ar livet, bara att gilla laget,,,

ikvall kanske jag ska laga lasagne har i huset, det ar forsta gangen pa flera veckor som vi lagar egen mat i sa fall, det ska bli kul!

Hors sen,,,

Vill oxa be om ursakt for mina extremt manga stavfel i bloggen sen vi akte utomlands, men tangentborden har ar inte samma som hemma sa det ar lite besvarligt nar man skriver snabbt och bokstaverna inte sitter pa samma stalle som hemma,,,

kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0