Algeriet del 12
Datum:2009-08-04 Tid:14:59:53


Idag kom jag pa att jag fyller ar pa torsdag, tank att ett ar redan har gatt sen man blev gammal 30 aring, puhhh hur ska detta sluta! Jag har inte haft nagon 30 ars kris an och jag tror inte att jag far det heller, jag ar ganska nojd som det ar, men nar jag kommer hem fran Algeriet maste jag borja anvanda en massa fina skonhetskramer igen som minskar aldrandet, for min hudteraput Marielle i Sundsvall sager att sa fort forsta rynkan har kommit sa ska man borja, och jag har sett en liten rynka under ogonen tror jag...

Igar sa tog vi det lugnt, vi var pa stranden en svang och sen sa var vi hemma hos Ys mamma och umgicks, sen sa akte vi hem till huset dar vi bor nu och somnade..

Vet ni en sak som ar ganska intressant, nar vi sover hos Ys mamma sa sover jag som en stock, i det huset finns inga lasta grindar eller galler for fonstren, men jag kanner mig trygg dar anda och jag har inte sovit daligt en enda natt, men hos Ys syster dar det finns galler for alla fonster och dorrar samt en stor port som ar last och en mur runt huset sa kanner jag mig mer otrygg dar nar vi sover, konstigt va??? Det borde ju vara tvartom, men det ar det inte...

Idag var vi pa en rolig marknad dar man koper gronsaker och frukt, vi kopte en melon som ar stor som en badboll sa den kommer nog racka ett bra tag tror jag, och sen sa at jag en frukt som heter typ hindi eller nat, den vaxer pa kaktusar och ar supergod, jag at  typ 5 stycken igar, och idag ska jag nog ata 10, ha ha, for den var sa god sa god, jag kanske kan kopa med mig lite till Sverige och ha i handbagaget, vet ni 10 stycken sadana frukter kostade 100 dinar, alltsa typ 10 kr, jattebilligt, och vet ni vad en hel pizza kostar har, jo 12 kronor, verkligen billigt, men kott ar dyrt att kopa har och samma sak med ost, det ar ganska dyrt,

Nar vi kommer hem planerar vi att ha en kraftskiva och jag hoppas att sa manga som mojligt kan komma!! Datum och tid kommer senare!!!

Kramar till er alla!!! Saknar er!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0