Algeriet del 13
Datum:2009-08-06 Tid:19:32:25


Idag fyller jag ar!!! Men jag ar inte sa himla mycket for att fira fodelsedagar sa jag har inga krav pa att folk ska gratulera mig eller ge mig presenter, for jag glommer alltid bort folks fodelsedagar sjalv, inte for att jag gor det med flit utan jag ar bara sa glomsk av mig...Sa sorry ni som blivit drabbade, ska forsoka skarpa mig!

Igar var vi pa stranden och jag brande mig, sa idag ser jag inte kritvit ut utan jag ser mer ut som en tomat, och jag som har skrytit for folk att jag kommer vara sa brun sa brun nar vi kommer hem, guuud vilken logn, jag ar INTE brun, jag maste lara mig att leva med denna vetskap, jag har inget pigment!!! Tyvarr!!!

I allafall sa har jag fatt en jattefin klanning idag av Ys mamma och systrar, det var precis en sadan som jag ville ha sa jag ar nojd verkligen, den ar lila, jag ska kopa en san har i present till en av er som laser bloggen, ni far se vem...

Nu har vi bara tre hela dagar kvar har i Algeriet, sen aker vi till Tunis pa mandag och flyger hem pa tisdagnatt, tiden har gatt fort verkligen, Ys mamma ar ledsen och vill inte att vi ska aka men vi forsoker overtala henne att komma och halsa pa oss i Sverige, vi far se hur det blir..Nae nu maste jag pysa ivag ut, kramar pa er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0