Algeriet del 14
Datum:2009-08-09 Tid:10:34:27


Jaha nu ar det sista dagen har i Annaba, kanns som tiden bara flog ivag!! Vi har haft det jattebra har och vi kommer sakna alla i familjen nar vi aker imorgon. Ys mamma ar ledsen och grater sa det kommer nog att bli ganska jobbigt nar vi aker imorgon. Men nasta ar kommer vi ju igen och det blir ju kul. Vi maste borja planera resan direkt eftersom det kanske blir sa att Y stannar lite langre an oss andra och tar bilen ner, men vi far se hur det blir...

Umorgon aker vi alltsa till tunisien och jag ska shoppa en massa prylar pa marknaden, sen pa tisdag ska vi traffa Ys syster i Tunis och ata middag och sen bar det av till flygplatsen och hem mot Sverige igen. Det ska bli kul att traffa familjen hemma igen efterom vi inte har traffats pa sa lange och vi langtar mycket efter morsans goda smorgastarta! Sen sa kommer var lilla korp hem pa fredag och det blir jattebra att fa traffas igen!

En sak som ar lite kul ar att Ys mamma och min mamma ar ganska lika i sattet att vara, de skulle nog ha ganska kul ihop om de kunde prata med varandra, ha ha, bada gillar att snacka strunt och skoja...

Men nasta ar maste jag verkligen lara mig spraket battre, det skulle gora saker och ting mycket enklare


Vet ni, jag har ju berattat att trafiken har ar helt galen, det hander en massa crazy stuff hela tiden! Igar sa blev Y helt galen pa en bilist och kastade sig ur bilen ( jag var helt overtygad om att han skulle klappa till den andra bilisten) och gick fram till honom och skrek at honom efter noter! Jag, Ys mamma, Ys syster och Selma satt helt tysta och bara vantade pa vad som skulle handa, men efter en kort stund kom Y tillbaka och vi korde hem, han var sa arg!! Den dar bilisten hade tutat och skrikit at Y for att han slappte over en person pa ett overgangsstalle, han tyckte att Y inte skulle gora det och hellre kora pa honom, helt sjukt!! Men men sa funkar det har nere...

Kramisar pa er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0