Dålig salong!
Datum:2009-01-30 Tid:08:58:21


Jag blir så irriterad, jag var igår och skulle plocka ögonbrynen och färga de och ögonfransarna. Det kostade 325 kr och det blev inte bra. Brynen är det olika form på nu och jag tycker det är dåligt med färg i dem. JAG SAKNAR MARIELLES HUD OCH KOSMETIK I SUNDSVALL!!! Det är det absolut bästa salongen och Marielle är verkligen toppen, hon gör allt perfekt. Va fasiken jag är så långt bort och jag kan ju inte gärna åka upp till Sundsvall 1 gång per månad för att fixa till mig....Och i den här lilla stan finns bara typ två salonger och ingen verkar bra, och de är mycket dyrare än Marielle oxå så det känns lite pissigt, när alltså jag måste lära mig att göra det helt själv för det här går inte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0