Lördag!!
Datum:2009-01-24 Tid:15:15:05


Igårkväll såg vi på lets dance, och det är så himla fjantigt vilka "kändisar" de har med denna omgång. Jag menar Blondinbella i all sin ära och Magdalena Graaf, ja de är ju kända men va fasiken är de kända för?? Bloggerska, modell m.m det är ju inte världsomvälvande ycker jag, men jag kan ju ha fel. I allafall så hejar jag på Laila Bagge, tycker hon är väldigt duktig, men det finns ju vissa andra som oxå är bra.

Idag var vi uppe med tuppen och åkte iväg och tränade tidigt, hela familjen. Jag tränade ett helkroppspass och det var riktigt trevligt, men man märker verkligen hur mycket styrka man tappar när man håller upp med träningen ett tag. Det var ju i våras som jag tränade regelbundet senast, sen har det ju bara blivit sporadiska pass.

Nu väntar jag på att det ska komma ett par och köpa min bärsjal som är till salu på blocket, och det är bra för jag är inte stenrik den här månaden, jag och en kompis ska till och med boka bord på en loppis för att sälja saker, så vi får in lite kosing nu när man är mammaledig. Näe nu måste jag gå och ta ut strömmingen som ligger i ugnen! Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0