Trött måndag!!
Datum:2009-01-26 Tid:16:42:39


Idag har jag och bebis bara varit hemma och myst tillsammans. Natten var ganska dryg och jag kunde inte sova riktigt bra, det var en massa oväsen i väggarna och jag misstänker att det kan vara råttor, inte särskilt kul om det kommer en liten råtta och biter en i tårna!! Men iallafall så tog jag igen den förlorade sömnen på förmiddagen då jag och lillbebisen sov i någon timme, sen kändes det mycket bättre!!

Idag har jag köpt en badbalja på nätet, en tummy tub, det är ngn modell som barnet sitter i istället för de vanliga traditionella som de ligger i. Jag får den nu i helgen så det blir spännande att se hur den funkar och om bebis tycker om den.

Nu håller jag på att laga chili con carne tills min älskling kommer hem. Hoppas den blir bra, jag har så dålig fantasi när det gäler mat så det blir väl inte så jättestor variation precis. Jag är faktiskt bättre på att baka än att laga mat, men jag försöker få till det i allafall...


Gahhh vad jag längtar efter en shoppingtur! Det var så längesen, men jag har shoppingförbud den här månaden, för huset ska renoveras och vi kanske ska åka till Frankrike i mars....

Fridens...:-)

Kommentarer
Postat av: malin

fin sida du fått!

2009-01-27 @ 10:17:42
URL: http://malinsmix.blogg.se/
Postat av: ROSAMARTINA B L O G G D E S I G N

Hej Lina!

Jag har nu bytt blogg, från bloggingbyguinevere.blogg.se till rosamartina.blogg.se.

Du har en logga i din design som går till min gamla bloggadress. För att förnya denna, till den nya adressen, hör av dig till min nya mail: [email protected]

Kram Jennifer

2009-01-27 @ 19:16:41
URL: http://rosamartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0