Algeriet del 1
Datum:2009-07-18 Tid:09:33:26


Nu ar vi framme i Algeriet, forst var vi i Tunisien, och jag har valdigt mycket att beratta. I Tunisien gick vi pa marknad och traffade mannens syster och hennes man och son. Vi gick pa en djurpqrk och det var sa himla varmt, 41 grader var det den dagen, puuuuhhh, vi akte taxi och det var en upplevelse, alla bara tutar, ha ha, var taxi blev pakord av en annan taxi men det gick bra, for det var bara en liten knuff.

igar akte vi till algeriet och nu har jag i princip traffat hela mannens slakt, det var jatteroligt och alla ar valdigt snalla har, det ar en annorlunda gemenskap har och det var folk hemma har hela dagen, det var sa varmt igar, '( grader typ och jag ljuger inte nar jag sager att jag var helt blot om kladerna, hans mamma tyckte synd om mig och gav mig en klanning att ta pa mig, sen gick vi och badade och det var helt underbart kan jag saga, vattnet var som luften i sverige, ha ha

Hur som helst sa ar familjen sa snalla och trevliga, det ar lite svart att forsta varandra men mannen tolkar och det gar bra, sen finns ju alltid kroppsspraket som funkar

Familjen har undrar nar korpen ska komma och jag sa att nasta gang foljer hon med, vi saknar er alla darhemma, och jag skriver sa fort jag kan igen, jag ska forsoka ladda upp lite bilder snart, kramar till er, och manga pussar till korpen, miss u darling,,,,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0