Algeriet del 3
Datum:2009-07-20 Tid:22:56:55


Idag har vi varit pa stranden hela dagen, det var otroligt fint och mycket olika manniskor var dar och badade, vissa i lang klanning och sloja medans vissa hade bikini, det som oxa ar annorlunda mot for sverige var att det patrullerade en massa militarer pa stranden och de satt aven och holl koll uppe i skogen, men hur som helst var det en trevlig dag och mannens systrar var oxa med, de ar riktigt skona typer, speciellt en av dom som jag kommer bra overens med, spraket ar ju ett problem men det gar ganska bra med en blandning av svenska, arabiska och engelska, mannen ar ju superbra pa att tolka och det ar skont,

Nae jag maste saga att det har landet ar mycket battre an jag trodde, nasta ar kanske vi till och med stannar hela sommaren, men da ska korpen oxa folja med, husen har ar jattefina i sten och den som vi bor i ar det lite fransk stil pa,

I allafall sa saknar jag familj och vanner hemma i sverige, men vadret er mycket battre har sa det saknar jag inte,

sen en annan lustig sak har ar att typ grannar och sa bara gar in till varandra hur som helst och oppnar kylen, lanar datorn m,m, det ar ganska kul, igar hittade jag en granne som letade efter nat i kylen har, jag bara borjade skratta for jag ar inte direkt van vid det , ha ha


Kramar pa er i massor och puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0