Algeriet del 4
Datum:2009-07-21 Tid:20:03:59


Idag har det varit en ganska soft dag, vi var pa stranden och badade, det har varit jattavarmt har, typ '40 grader,,sen pa eftermiddagen sa var vi pa mannens systers skonhetssalong och fixade till mig lite, jag fick vaxa benen med ett vax som var gjort av socker, citron och vatten, det var skitbra och jag vaxade aven ansiktet lite, ha ha,,, men det var kul och salongen var jattefin,,,en granne till mannen ska lara mug gora det dar vaxet, det kommer att bli superbra och da kan jag vaxa mina kompisar, bra va?

Sen sa gick vi ut en svang i varmen och kopte glass och sa,,,

Sen sa har vi diskuterat det har med religion med nagra slaktingar till mannen och det ar alltid intressent att lyssna pa andras asikter pa ett âdant amne, da det kan vara ganska kansligt for manga,,,jag ar i allafall av den uppfattningen att alla far tro pa vad dom vill, det viktigaste ar att respektera att andra kanske inte tycker som en sjalv och inte se sin religion som den enda ratta for alla manniskor,,,mannens familj ar ju muslimer, men de ar liberala och det tycker jag ar bra,,,

Sen maste jag bara gratulera min basta van i Sverige, som jag har skrivit om forut i bloggen, hon har hittat sin dromprins nu och jag ar valdigt glada for deras skull, grattis grattis grattis,

Kramar och pussar till er alla, och speciellt till korpen som vi saknar sa mycket,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0