Algeriet del 5
Datum:2009-07-24 Tid:09:13:47


igar kunde jag inte blogga nagot for det fanns inget internet har, men ni ar jag inne igen

igar var det den varmaste dagen, med ca 46 grader varmt, det var ganska jobbigt, och vi duschade och badade mycket, det ar sa skont att ha 200 m till havet, kan det bli battre i denna varme?

i forrgar var vi ute och at middag med Ys syster och det var trevligt, vi var pa nagit grillstalle dar de hade god fisk, mmm, de ska aka till Hammamet i Tunisien udag och vi kqnske ska halsa pa nar vi aker harifran,

Det ar verkligen ett intressant stalla att vara pa det har, det ar massor att se, och det ar stora skillnader mellan manniskorna och det ar det som ar sa intressant, vissa gar i sloja medans vissa gar lattkladda, och det ar helt okej liksom

Vi har traffat en del kompisar till Y nar vi har varit ute, och en sak som man alltid gor har ar att halsa med en puss pa vardera kinden, sa det blir ganska mycket pussar pa en dag, ha ha

alla verkar otroligt fortjusta i barn oxa och en slakting till Yacine, vill bara runt pa selma hela tiden, med det ar ok tycker jag, vi ska ju bara vara har i nagra veckor till och sen blir det ju inte forran nasta ar vi ses,,

sen vill jag bara saga till er som kommenterar och har kommenterat det har med muslimer m,m, ak till deras lander och bo dar ett tag, fa insyn i kulturen och deras satt och leva innan ni sprider era fordomar och kommentarer, jag kan bara tacka min man som har tagit med mig pa denna resa och ni kan jag sa fort jag hor nagot som drar alla muslimer over en kam, saga ni har fel fel fel, och det kanns sa skont att kunna saga det, for nu har jag varut har och sett en helt annan sida av vad media, och fordomsfulla manniskor visar,,,,

Massa kramar till er darhemma;;;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0