Algeriet del 8
Datum:2009-07-28 Tid:09:24:40


Igar var Selma sjuk hela dagen, hon at eller drack nastan ingenting, Ys manna ville ta henne till lakaren har men  hon hade haft sa hog feber dagen innan sa vi trodde att det var darfor hon vqr sa slut. I allafall sa blev jag sa humla pusoff pa en granne har den dagen hon hade feber, vet nu vad den karringen sa? Jo hon sa att var febertermometern fran sverige nog var trasig och att vi skulle lana hennes Algeriska istallet, hallaaaa, tror hon att vi ar helt dumma i huvet eller, jag kan val for tusan avgora utan termometer om min unge har feber, vilken dare, jag blev sa irriterad och Y oxa, jakla besservisser ar den dar bruden, verkade tro att vi ar nagra lantisar fran sverige som inte har koll pa nat, men det ar tvartom, det ar hon som inte har nagon koll...Jag blir sa forbannad pa folk som inte respekterar andra, by the way sa kommer den dar bruden hit med sin unge hela tiden och det ar ingen som gillar henne...

Sen sa var vi hos Ys syster pa middag i deras hus och det var jattetrevligt, vi grillade en sorts korv som heter MERGUEZ, den var jattegod

Ys syster har erbjudit oss att bo i hennes hus fran och med lordag da hon aker till Tunisien, och jag tror att vi kommer att gora det..

Igar var jag lite lag pa formiddagen, Y sa att det berodde pa att jag inte var van vid att ha folk hela tiden hemma, och hzn kznske har ratt, ibland behover man fa vara sjalv med familjen lite, alla ar trevliga och allt men ibland uppskattar man lite lugn...

Jag ringde till BVC ang Selma idag och de sa att hon maste fa i sig vatskeersattning, 20 till 30 ml i timmen och att det var antagligen febern som gjorde henne medtagen, hon har ju lite diarre oxa och jag hoppas allt gar over snart...

Kramar till er darhemma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0