Algeriet del 9
Datum:2009-07-31 Tid:11:28:36


Nu har jag inte skrivit pa ett tag, men jag har varit drabbad av en dryg magsjuka, fy fasiken vad jobbigt det var. Bade Selma och jag var sjuka och jag madde illa och bara kraktes m.m nagra dagar, det var hemskt, men min svennemage ar nog inte van vid bakterierna som finns har i varmen, puhhh nu ar jag antligen frisk, det kanns sa skont!!!


imorgon flyttar vi in u Ys systers hus da dom ska aka pa semester, det ar ett jattefint hus, med helt underbar utsikt sa det ska bli jattelyxigt att fa bo dar helt sjalva, sen sa far vi lana deras bil oxa vilket blir bra da kan vi aka runt till olika strander m.m


Igar var jag med Ys syster pa en liten shoppingtur pa en affar inne i stan, jag kopte en jattefin klanning och ett par coola byxor, ska forsoka ladda upp bilder pa dem senare, byxorna var snyggast, ser typ ut som ett par Alladin buxor, och hur skona som helst..

Udag vet jag inte riktigt vad vi har for planer, jo jag tror vi ska ata middag med Ys syster som vi traffade igar, hon ar riktigt rolig, och det som ar skont ar att hon pratar hyfsat bra engelska§ Det ar sa skont att ha nagon att prata med forutom Y

Jag har inte fatt sa dar jattehemlangtan an men jag saknar korpen och vill ju traffa henne och den ovriga familjen saklart, men jag tror att 4 veckor ar ganska lagom at vara borta, tror mer an det blir for lange, jag saknar vissa saker av den svensla maten, och vet nu jag har inte atit choklad sen vi kom! det maste vara rekord, ha ha

Friden pa er, kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0