Den årliga båtresan!
Datum:2009-07-14 Tid:08:03:10


I lördags var jag och min kompis på den årliga båtresan med Ådalen 3 i Härnösand. Det var trevligt men ett lite annorlunda år än innan. För den här gången var bebis med på båten.  jag hade fixat ett par stora hörselskydd så hon inte skulle bli döv av trubaduren på båten och de funkade utmärkt och hon verkade inte als besvärad av att ha dom på sig. Båtresan var trevlig men det blir ju ett litet annat fokus när man har barn med sig, man måste ju hela tiden koncentrera sig på vad dom gör, samtidigt som man vill surra och ha det trevligt med vännerna. I allafall så min kompis har ingen kille, och absolut inga barn så hon är inte direkt van vid dessa små varelser, ibland såg hon nästan förskräckt ut, typ som, hmmm vad är det där för monster ?? ha ha, men  jag förstår henne samtidigt, andras barn kan verkligen vara superjobbiga! Men när man har sina egna så tänker man ju inte så....

Hur som helst så gick allat bra och efter båtresan åkte vi runt lite i Härnösand och sen åkte vi hem till hennes föräldrar där vi sov...jag hade skitsvårt att somna av någon anledning, bebis hon hade oxå det för hon låg och vred och vände på sig hela tiden, och jag oxå, men det kanske var för att vi är så vana vid att sova brevid pappsen så vi var helt enkelt ovana att sova själva....

Sen så ska jag tipsa er om några andra roliga bloggar:

www.rymdfia.blogg.se
www.sotnosee.blogg.se
www.mizzlizz.blogg.se

Just det dagens tips! Om ni är ett par som funderar på att köpa hus, så köp inget renoveringsobjekt, då blir det skilsmässa! Läste i allafall det någonstans :-) Köp alltså ett sprillans nytt, eller nästintill...

By the way så har jag funderingar på att sluta med dagens tips, tipsen börjar ta slut, ha ha...Närå jag ska hålla igång ett tag till....Kramar i massor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0