Dra åt Hälsingland!
Datum:2009-07-09 Tid:09:03:25


Idag sticker vi till Hälsingland och blir där tills på lördag, då sticker jag vidare till Härnösand där jag ska träffa en jättebra vän som jag bara träffar 1 gång per år. Hon bor i vanliga fall i norraste norrland men är under sommaren på besök i hemtrakterna, och då passar vi på att ses och åka på den årliga båtturen, vilket brukar vara jättemysigt. Det är skönt med kompisar som man inte pratar med eller träffar så ofta, men när man väl träffas är allt som vanligt och som man pratade i förrgår. Precis så är det med den här tjejen.

Igår var det pizzamiddag här hemma, och min kära vän A kom hit med hennes son och åt och fikade. Vi passade på att ha lite tjejkväll då mannen var ute på middag med sina arbetskompisar.

Oj gud va tiden rinner iväg! Nu måste jag börja packa ju, äldsta dotterna ska ju åka bort i fem veckor, och det är massooor av saker som ska med, måste börja nu! Hör av mig sen...Puss å kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0