Klar för avfärd!
Datum:2009-07-15 Tid:13:53:21


Nu har jag packat klart inför resan och om 20 minuter åker vi till Arlanda. jag kommer att sakna Min lilla korp som ska vara hemma, men vi kommer att prata på telefon så fort det finns tillfälle. Sen så finns ju internet också såklart!

När vi hade packat så såg vi till vår förskräckelse att vi hade packat 10 kg för mycket så det vara bara att börja packa om och nu tror jag det ska gå bra. Annars måste vi betala 1000 kronor och det vill vi inte!

Jag kommer att försöka blogga så mycket som jag kan under esan, och sen har vi ju facebook oxå alla kära vänner. Jag kommer att sakna er!!! Snyft snyft snyft....Och en speciellt stor puss till korpen som är i Sundsvall hos farmor, puss puss

Pussar och kramar! Wish me luck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0