Svensk sommar!!!???
Datum:2009-07-10 Tid:17:56:12


Jaha då sitter vi här i sommarstugan i Hälsningland, och vad är det för väder?? Jo regn regn regn och åter regn, fy fan!!!!!!!! Är det så här det ska vara? Svensk sommar...I stugan finns ingen toalett ingen dusch eller andra moderniteter, så idag när jag egentligen behövde duscha bort skunklukten så fick jag lov att hoppa i älven, det var i och för sig ganska kul men ändå...Hmmm jag kände bara för att gnälla lite...Men kors i taket ska jag nu säga, för nästa vecka kommer en elektriker hit och börjar jobba på huset, sen fattas bara en hel del annat, men det är i allafall en början...

Vet ni en annan sak då...Jag har ju börjat göra affärer på Tradera, och har faktiskt fått en hel del sålt, men vissa människor är så oserösa, det var en tjej som köpte en klänning av mig, klänningen var det många som var intresserade av för det var typ 20 olika bud på den, men i allafall så tjejen som köpte den har ångrat sig och vill inte betala, hon säger att hon budade på den i tron om att det var en stl 34 men det stod ju för tusan i annaonsen att det var en 42/44, hon måste alltså vara blind, eller vad säger ni?

Nu håller vi på att grilla i ösregnet, så det är inte säkert att det blir någon middag, för den kanske regnar bort :-( Närå bara skoja...

Och nu till dagens tips! Har många gånger tänkt på hur fula sura människor är, därför är dagens tips att LE MERA!!!SKRATTA MER!! Det gör er så mycket vackrare, det är ett säkert kort, för sura människor är inte snygga, ta ett kort på er själva, ett när ni är sura, och ett när ni är glada, jag garanterar att det glada kortet är snyggare...

Näää nu måste jag gå och kramas med my darling....:-) Fridens!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0