En ny symaskin!
Datum:2009-05-23 Tid:17:24:10


Igår fyndade jag en symaskin! Den är jättefin, från typ 1800-talet :-) Den stod och väntade på mig inne i stan och jag slog till direkt, 100:-kr fick jag betala, billigare kan det ju inte bli! Tyvärr så blev min kära make inte lika entusiastisk över mitt fynd, han tycker bara att jag drar hem gamla skräpsaker, medans jag tycker att de är vackra och unika...Jag älskar gamla saker, men jag vill gärna blanda de med nya saker så det blir hemtrevligt och bra...
Nu håller jag på att kolla resor inför sommaren, får se vad det bär av på den första resan, har kollat lite på Rom och det verkar mysigt annars kan man ju alltid åka på ngn vanlig charterresa, för sen i juli bär det ju av till Nordafrika...Tänk vad jag kommer att svettas, men jag kanske i alla värme kan få mina alvedonben bruna, det skulle vara trevligt för det har jag inte sett sen jag var liten...
Massa kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0