En ny vecka...
Datum:2009-05-19 Tid:08:43:47


Jaha då var det dags för en ny vecka, jag förstår inte vart tiden tar vägen! Igår fyllde lillgosen 6 månader och det känns som tiden bara försvinner...I helgen stod jag på loppis och skulle sälja saker, men jag hade nästan ingenting att sälja så min kompis som hade fler saker sålde en del och jag roade mig istället med att shoppa bland de rariteter som de andra människorna på loppisen sålde...Jag fyndade en golvpiedelstal, jättecool, det var gammal med typ lejontassar, guld och sten....Sen så köpte jag en klädhängare från 30-talet som var superbra, ska ha den i hallen när vi har renoverat, jag fyndade oxå ett förkläde från 50-talet i superbra kvalitet och ett tyg som var helt underbart från 60-talet..Oj just det sen köpte jag ett par skor för 20:-kr...Hur som helst är jag jättenöjd med mina inköp, men karln vart väl inte överlycklig när jag kom hem med en massa "skräp" som han kallar det...Men hur som helst så är jag en riktig loppisråtta!
And I like it!

Vi ska renovera här hemma men jag vet inte riktigt vilken stil jag ska välja, jag har ju lite marimekko, 50-tallsstil nu, och jag funderar på att fortsätta på den linjen, vi ska tapetsera om och lägga golv, sen ska jag ha mina 50, 60-talsprylar och bryta av med lite äldre inslag..men vi får se hur det blir...

Idag ska jag inte göra något speciellt, för lillgosen har lite feber, hon blev vaccinerad igår och det blev lite biverkningar efter sprutan, hon har varit vaken en hel del inatt oxå, så jag känner mig lite trött...Vi kanske måste åka till Västerås om febern går över, för jag skulle behöva köpa en ny nappflaska m.m

Igår på BVC gjorde de även en utvecklingsbedömning på lillgos och allt var bra som tur var, och de tyckte att jag skulle försöka hålla igång amningen tills efter sommaren, fast komplettera med lite mat, och det ska jag göra....

Nu ska jag surfa lite innan lillgos vaknar igen efter sin lilla sovstund i vagnen...Kramar på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0