Fredag i Örebro och loppis på lördag..
Datum:2009-05-15 Tid:19:03:49


Idag har jag minsann varit i en trevlig stad, Örebro..jag åkte på morgonen för att träffa min väninna som jag träffar alltför sällan. Vi var först hemma hos henne ett tag och sen tog vi bussen in till stan. Vi shoppade lite till barnen och sen gick vi på kina och vräkte i oss massor av kinamat, mmm gott!! Jag har aldrig varit inne i Örebro tidigare och det var en riktigt mysig stad tyckte jag..Mycket affärer, mycket folk och trevlig atmosfär...

Efter stadsturen åkte vi hem till väninnan T och drack kaffe latte och åt kakor och bullar...

I helgen ska jag stå på en loppis och sälja saker, får väl hoppas att någon annan vill ha mitt gamla skräp, annars skickar jag det till insamling...Jag har fått lite skäll av mannen att jag samlar på mig för mycket gamla saker så nu måste jag verkligen rensa bort..Det lustiga är att om någon skulle typ kasta allt jag har i förrådet så skulle jag inte ha någon aning om vad som fanns där innan, så mycket skit finns det där...Men inte bara skit såklart, mina gamla neonvantar från 1985 är riktigt retro och coola, snart är de inne igen och då kommer dom ju till användning igen...Sen har jag farmors gamla klänning från 50-talet som är helt underbar, en riktig raritet skulle jag vilja säga! Sen det coolaste av allt är en hårtork från typ 60-talet som jag i och för sig aldrig skulle våga använda för den ser lite farlig ut men den är sååå cool! Orangeblommig tror jag den är, ha ha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0