Karriär kris!
Datum:2009-05-27 Tid:14:15:55


Igår kväll så kunde jag inte somna utan låg och tänkte på jobb istället...Och jag kände mig lite panikslagen över att man bara blir äldre och äldre och att man kanske måste gå vidare i karriären..Jag vet inte vad jag vill göra egentligen, jag trivs bra med mitt jobb nu men jag är en sån person som hela tiden måste sätta upp nya mål att uppnå, och nu har jag inte något direkt mål! och det gör mig lite rädd...kan det verkligen vara så att man bara är nöjd med tillvaron och slutar sätta upp mål, hmmm jag tror inte att jag är en sådan person! jag måste ha något nytt att se fram emot i jobbväg, samtidigt som jag tycker att jag har ett bra jobb och att det är utvecklande...Ja ja vi får se vad som händer, först och främst ska jag ju börja jobba i augusti och då får man ju känna efter....

Vi håller på att kolla lite på att köpa lägenhet i Tunisien, skule vara jättemysigt att ha något eget ställe att åka till, jag hittade ett ställe som kostade ca 6000:-kr per kvm och det är ju inte så farligt, lägenheterna fanns i flera olika storlekar från 1:or till 4:or tror jag...

lillgos har börjat äta en massa mat nu, hon verkligenälskar att äta, hon är lik pappa på den punkten, he he...mamma oxå för den delen :-), och idag bajsade hon sin första riktiga bajskorv, ha ha...Hon vill bara äta hela tiden och BVC sa att vi får se till att hon inte töjer ut magsäcken för då blir hon ju ännu mera hungrig....

Till helgen kanske vi ska försöka sluta amma henne på natten, hon vill ju helst sova med bröstet i munnen hela natten! BVC sa att det är värt att prova det nu, men då måste jag sova i ett annat rum så att hon inte ser mig i rummet, för då vet hon att det finns mat...

Fridens...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0