Längesen sist
Datum:2009-05-11 Tid:17:04:47


Oj, nu var det längesen jag skrev, ska försöka bli bätte! Vet ni nu har lillan snart hunnit bli sex månader, förstår inte vart tiden har tagit vägen, snart ska man ju börja jobba igen! Den 21 augusti är första dagen på jobbet, det blir kul att träffa alla roliga människor igen men tråkigt att vara ifrån lillbebis.

Idag har jag varit och badat i en 34-gradig bassäng vilket var skönt. Jag träffade på lite tokiga människor i bassängen och jag förundras över att jag alltid ska träffa tokstollar, dom verkar dras till mig på något sätt, men jag vet inte varför! Jag kan av vissa orsaker inte gå in på exakt vad som hände men hur som helst så gick själva badningen bra.

Jag håller febrilt på att kolla på resor tills i början av juni, vet ännu ej vart vi ska på den första resan, men i mitten av juli bär det av till Nordafrika, vilket ska bli spännande.

Imorgon ska jag åka till Stockholm för att hämta sommardäcken till lilla bilen, vilket verkligen är på tiden! Har inte kunnat köra den på snart 2 veckor, jag vill så gärna köra min lilla pärla igen!

Idag läste jag i tidningen om att allt socker som finns i läsk och juice, det är så jäkla skrämmande hur mycket socker vi stoppar i oss utan att tänka, måste verkligen skärpa mig, jag dricker inte läsk men juice tycker jag är gott, men det var väldigt onyttigt det oxå! 25 sockerbitar eller nåt sånt per liter tror jag...

Näe nu måste jag vara en god hustru och börja laga middagen till mannen kommer hem...

Kramar till er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0