Lappsjuka!
Datum:2009-05-24 Tid:18:54:01


Ahh ibland får jag lappsjuka ute i den här hålan...Alltså vi trivs hur bra som helst här, det är lugnt och skönt och barnvänligt, men ibland blir man så trött på att inte se några människor så jag inte vet vart jag ska ta vägen...Idag har vi varit i Stockholm och hälsat på min syrra, så då fick jag i allafall surra av mig lite...
Jag har börjat auktionera ut saker på tradera oxå, bland annat en helt ny tiara som nu är uppe i 125 :-kr vilket jag är mycket nöjd med..Den har bara legat och skräpat i förrådet och där gör den ju ingen nytta så jag kan lika väl sälja den, sen har jag lagt ut en fin polarn och pyret klänning som är för liten för lillbebis nu. Den är bara uppe i 12:-kr än så länge men jag hoppas på fler bud!

Jag blir galen på dessa resor som vi håller på att planera, fasiken att plånboken ska vara så tunn nu när man är mammaledig annars hade det ju bara varit att resa vart man ville...Men men snart måste vi bestämma oss vart vi ska...Vi kanske får leva på vatten och bröd ett tag men det kan det ju vara värt för att få sina alvedonben bruna, he he...

På tisdag ska jag fota en kompis som är singel för hon ska börja nätdejta så vi måste ta lite schyssta biler på henne, hon är en supergo tjej och jag hoppas verkligen att hon träffar drömprinsen snart, det skulle vara sååå roligt för hennes skull...Men i den här stan finns det ju inte så många så det kanske kan funka med internet, vem vet, värt att prova iaf tycker jag...Men om det är någon som läser bloggen här  och som är intresserad av en söt tjej, 36 år, med hjärtat på rätta stället så mejla mig så vidarebefodrar jag det till henne..Kravet är att killen är välvårdad, inte har ekonomiska bekymmer, mycket humor, lite romantisk och generös så kanske det passar! Åhh min goa vän jag vill så gärna att hon finner någon underbar kille som kan göra henne till den lyckligaste på jorden...:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0