Barnloppis i Sala
Datum:2009-11-28 Tid:12:16:14


Idag var det ju som sagt dags för barnloppis, och jag förundras över hur mycket skit folk har hemma som de försöker säja. Min filosofi är att man ska sälja saker på en loppis billigt, för att bli av med skiten..men folk satt där vid sina bord glad i hågen och försökte säja urtvättade kläder för typ 30 kr styck och det skulle jag ALDRIG köpa, jag menar gamla urtvättade kläder, som dessutom inte är av märket pop, molo, katvig m.m går inte att sälja till såna priser, folk vill inte betala, vilket resulterar i att man får ta med sig alla skrotkläder hem och lägga de i förrådet igen, men jag gjorde i allafall ett fynd, och det var en cykelstol (som en karl var smart nog att sälja billigt), en hamax barnstol för 100:-, ett riktigt fynd alltså, fint skick var den oxå!

Min kompis Cecilia hittade lite leksaker till sin lilla som hon köpte...Men annars så pallrade vi iväg oss ganska snabbt och åkte istället till Schelins och fikade :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0