Så jäkla längesen!
Datum:2009-11-03 Tid:16:32:31


Tänk vad himla längesen det var jag skrev nu, det var i somras när vi var i Algeriet! Men anledningen till detta är att jag verkligen inte haft tid. jag har jobbat, och eftersom Selma har varit vaken ganska mycket på nätterna så har jag gått och lagt mig typ kl 8 på kvällen. Det har varit kul att jobba ett tag men nu ska jag vara ledig i två månader och bara  ta det lugnt, julshoppa m.m Idag har jag och Selma varit på öppna förskolan, det var ganska kul men ibland är det så himla torra människor där kan jag säga! Det kom en ny tjej dit idag, tor hon var nyinflyttad i sala och ingen pratade med henne! Då så måste ju jag självklart göra det, hon var väldigt trevlig och vi bestämde att vi skulle träffas imorgon för att luncha, det blir kul, och bebisen som var 8 månader var jättesöt! Jag berättar mer imorgon om hur vår lunchdejt gick :-) Det är i allafall kul att lära känna lite nya människor i dfen här lilla hålan...Skriver mer sen! Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0