Så roligt!!!!!!!!!!!!!
Datum:2009-11-27 Tid:16:49:57


Igår träffade jag min barndomsvän Frida som jag inte pratat med eller sett på nästan 14 år, det var sååå kul att träffa henne. Jag letade upp henne på facebook och det var såå kul att jag hittade henne. Frida är nog den tjej som jag har delat mestadels av min barndom med, upp till slutet av högstadiet då våra vägar skildes åt och jag vet egentligen inte varför det blev så, det bara blev på nåt sätt...Men när jag träffade henne igår var det samma gamla tokiga Frida, och hon såg precis ut som förut, ja det var så roligt så ni kan inte ana, det som vi behövde göra var ju att försöka uppdatera varandra på vad som hänt i våra liv de senaste 14 åren och det tar ju inte direkt en kvart, så vi får nog träffas fler gånger och surra...Men det sjuka var att jag har hela tiden trott att hon bodde i USA, men hon hade flyttat hem till Sverige och bor bara 7 mil från mig!

Idag har jag varit på affären och handlat 3 kg lammkorv och jag kan bara säga en sak, om ni behöver köpa kött av något slagså åk till Västerfärnebo handelsbod för de har det absolut bästa till bra priser oxå, och allt är lokalproducerat!

Cecilia har varit hos mig hela dagen idag, ni vet tjejen som jag berättade om förut, som jag lärde känna på öppna förskolan, det har varit en kul dag och vi lagade mat, åkte till Västerås m.m, jätteroligt att lära känna lite nya trevliga människor i den här hålan :-)

Imorgon är det barnloppis i Sala som gäller, ska leta efter lite fynd till Selma....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0