Sätt fart!!!!!!!!!!!!!!!!!
Datum:2009-11-23 Tid:11:00:05


Nu har jag sedan en tid tillbaka bestämt mig att byta jobb så på torsdag lämnar jag in min uppsägning och börjar på nya jobbet i januari, ska bli såå kul faktiskt, känns som jag verkligen behöver detta. Det som är lite sugit är att jag på nya jobbet bara får 25 semesterdagar istället för 31 som jag har nu, men fördelarna överväger nackdelarna och jag är väldigt glad att det var jag som fick jobbet...

I helgen hade vi 1-års kalas för Selma och jag förstår inte hur tiden har kunnat gå så snabbt, helt sjukt! Vår stora lilla tjej som börjar på dagis snart...Vi hade sån tur som fick dagis precis där vi bor....Yacine ska ta hand om inskolningen, för jag vill inte börja mitt nya jobb med att vara ledig...

Jag har sån beslutsångest över renoveringen här hemma, känns som vi står helt still! jag måste bestämma vilka väggar som ska rivas m.m, men jag får aldrig nån fart och ringa snickaren....Skärp dig nu för tusan och sätt lite fart måste jag banka in i skallen!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0