Spökar det?
Datum:2009-11-30 Tid:14:00:11


Har just skickat mejl till ett medium som kanske kan kolla om det finns något spöke i vårat hus...Igår började en av Selmas leksaker tuta och spela med jämna mellanrum utan att vi var i närheten, till slut blev vi så less så vi tog ut batteriet...Ja ja tänker ni, nu inbillar hon sig! Men imorse hände något annat! Jag skulle lägga Selma och hade hennes favoritskiva på i stereon, på volym 10, helt plötsligt utan att vi ens var i närheten höjdes volymen till 21 och det ekade musik i hela huset!!! vad berodde det på???
Jag tycker att det är lite obehagligt, men hoppas att det är mormor som kanske är här och hälsar på, läste på den där sidan med medium att man ska försöka prata med andarna, de kanske vill säga något, så jag ska prova....
Gud det låter ju helt sjukt, men vi får se vad som händer...

I allafall så har jag ju glömt bort att berätta om den där hemlsen som jag skrev om för ett tag sen, och nu ska jag avslöja den, fast i och för sig så vet väl alla det vid det här laget, men i allafall så ska jag byta jobb!!!! Kul!!!!

I torsdags lämnades min uppsägning in, för jag nekades tjänstledighet, och jag börjar nya jobbet den 4 januari,,,, gratulera mig :-)

Puss å kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0