Arbetsdag igen!
Datum:2010-04-12 Tid:15:49:53


Nu var det ett tag sen jag jobbade eftersom jag varit på semester men idag var det dags igen. Y blev den som fick vara hemma och vabba idag och jag tar morgondagen med Selma. Lite synd för jag missar studiebesöket i Linköping men thats life! Jag håller på att fundera på vad man ska göra resten av livet, vad man ska jobba med exempelvis...Jag är så kluven för samtidigt som jag tycker socionomyrket är mycket kul så känns det som att jag kanske borde fundera på att göra nåt annat snart...jag har en massa bra ideér men sen ska man slå slag i saken oxå och göra nåt! Jag stannar lätt vid tankten och jag blir så imponerad av människor som verkligen ger allt och prövar sin dröm...Men jag får helt enkelt se vad som händer, jag och min kompis håller på att fundera lite på att starta nåt eget, men vi får se....

Fasiken vad skönt med fint väder, på förmiddagen var jag och kollega Michaela på vift och åt lunch på ett supergott thaiställe...Det var faktiskt riktigt fräscht och inte så sunkigt som vissa thaihak kan vara...

Nä nu måste jag pysa iväg...kramis till er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0