Helgens höjdpunkt
Datum:2010-04-11 Tid:11:05:10


Imorse gick vi ut i finvädret och solade medans Selma sov i vagnen, så in i helvete skönt med lite sol efter att varit isolerad i huset under hela jäkla vintern, när sommaren kommer tänker jag inte vara inne en sekund längre än jag behöver! Jag kanske till och med ska tälta på tomten för att slippa vara inne, för jag är less på det nu....

Natten har varit halvjobbig, Selma hade feber och var vaken lite titt som tätt, men sen försvann febern och hot åt och var pigg på morgonen, jippi tänkte vi, nu är hon frisk, men sen när vi varit ute, vilket kanske var jäkligt dumt så kom febern smygande igen :-(

Antar att det inte blir något dagis för Selma imorgon så någon av oss måste vara hemma och vabba, och jag har typ en miljon saker att göra på jobbet så jag håller tummarna för att Y kan vara hemma i så fall, men vi får se...

Igår kollade vi på jakten på Julia och som jag ser det fins det EN självklart vinnare och det är : PARWIN!!!
Hoppas verkligen hon vinner för hon var bäst!

Näe nu ska jag dammsuga lite och fixa innan jag ska till Västerås och hämta Emmy pemmy som kommer från Lidköping.....

Kram till er alla trevliga människor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0