Hemma med sjukt barn
Datum:2010-04-13 Tid:11:26:34


Idag vabbar jag, och det är något som jag faktiskt väldigt sällan gör, jag har haft turen att barnen varit väldigt friska...Och jag har min teori om varför....Jo jag är inte maniskt rädd för bakterier, hemma här är det inte särskilt välstädat, barnen har varit utomlands och ätit både ditt och datt och varit utsatt för diverse otreviga bakterier och jag tror att det är bra, eller så har jag bara haft tur :-)

just nu ligger Selma och sover som en stock och som vanligt har hos låt nr 1 på hennes favoritskiva på om och om igen på repeat...Kommer inte ihåg vad låten heter men det är en lugn klassisk låt iaf...

Idag missade jag som sagt studiebesöket i Linköping vilket var synd men jag kan ju inte begära att Y ska vara hemma varje gång som Selma är sjuk så det är bara att bita i det sura äpplet...Fast det är ju såklart ganska mysigt oxå att vara hemma och gosa lite med tjockisen...

Nu på eftermiddagen ska vi ta en biltur till soptippen för jag har en fullastad Peugot 207 med skräp....Sen ska vi på apoteket och köpa nässpray och lite annat smått och gott...

Gud vad härligt det är att våren har kommit, längtar tills all snö är borta och man kan plantera och dona lite i trädgården, det blir super...Sen tror jag vi ska skaffa en lekstuga oxå för det har jag alltid velat haft :-)

Kramis på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0