Lördag med sjukt barn!
Datum:2010-04-10 Tid:12:54:57


Idag var det tänkt att vi skulle åka till min barndomsvän Frida på middag men vad händer? Jo Selma blir sjuk och vi får stanna hemma :-( Det som gör det hela mer tråkigt är att jag och Frida typ har bokat in hundra träffar men antingen så har hennes familj blivit sjuka eller så har våra, men vi får sikta på nästa hel, eller hur Frida?? Nu jäklar...På tisdag ska jag på studiebesök m jobbet på rättsmedicinalverket i Linköping, och det ska bli superintressant!

Den här veckan har jag varit ledig och det har varit jätteskönt förutom att jag varit förbannat trött...jag som hade så många projekt typ målning m.m men det har fått vänta och det struntar jag i för jag gör det när det blir läge...

Det verkar som jag kommer att få semester när jag vill, jag håller tummarna! I så fall blir vi i Algeriet typ 5 veckor och i Tunisien en vecka på slutet! kan det bli bättre??



Bild på en frisk Selma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0